Jarní pohár 18.-20.3.

První letošní pořadatelský zářez mám z sebou. Odbyla jsem si premiéru jako vedoucí cíle. Krom hektolitrů šťávy pro závodníky jsme zajišťovali i instalaci krabiček, předávku, stavbu koridorů a hlavně nedělní hromadný start elity. To jsem se dozvěděla až ráno a tím pádem jsme to trošku nezvládli. Výdej čísel a nulování proběhli ve zmatku, závodníci ovínění ze sobotní pařby tomu taky moc nepřidali :-). Ale nakonec všichni, kdo chtěli, vystartovali vstříc závodu...

Všichni na mém úseku celý víkend zařezávali jako švýcarské hodinky, měla jsem z nich velkou radost. Krom pořádání jsem se v sobotu podívala i do lesa. Rozbíhala jsem naše Bčko a za celou trať jsem vyrobila pouze 20 vteřin chyb. Spokojenost s výkonem veliká. Nakonec naše štafeta jen těsně nedobila první desítku (11.místo). Pájův tým se po nepovedeném výkonu prvního úseku dokázal prokousat až na 4. místo. Ačkoliv moje drahá polovička poslední dobou laboruje se zdravím, první čas na svém úseku říká, že to s ním tak marné nebude :-).

Fotky z celého víkendu u Kadeho

Komentáře

Oblíbené příspěvky