TSM soustředění KO-ŘE-NOV 26.-28.2.

Začíná se blížit sezóna orienťáku a tak jsem poprvé vyrazila na lyže. Že to nedává smysl? Ale jo! Už od loňského roku máme v Hradci Králové tréninkové středisko mládeže (TSM), kde působím jako trenérka. Během roku se tak můžu účastnit skvělých soustředěních a třeba trošku poradit mladým talentům. Osobně mi přijde, že moje úloha je spíš vymyslet na každé soustředění nějakou ptákovinu na zabavení, ale co :-). Tento víkend jsme strávili na běžkách v okolí Kořenova. Pro mě (ostudu) to navíc byla letošní lyžařská premiéra.

Sice jsme s Pájou moc nevěřili, že na horách bude sníh, ale běžky jsme si zabalili. Opak byl pravdou. Na Jizerce celý víkend panovaly ideální podmínky, sluníčko vykouklo. Za mě jednička s hvězdičkou pro organizátorku Pavlínu.
Bydleli jsme na Turnovské chatě, která se od mé poslední doby změnila na slušně alternativní hnízdečko. Jen ten plastový Krakonoš u dveří se mi k tomu moc nehodí. Ovšem malý medvěd, kterého dovezli těsně před námi, už jo. Jako zázemí pro naše lyžařské skopičiny bylo toto místo ideální.

V pátek jsme se stihli jen uvítat, probrat co to vlastně TSM je (i my trenéři v některých ohledech ještě stále bloumáme :-)) a já jsem svěřence před spaním ještě trochu zmučila posilováním. Další den jsme vyjeli nabírat km do stop. Nejlepší skupina ujela 55 km, ti méně zdatní taky nějakých 30 km. Večer už jsme všichni byli zdrchaní, vylezli jsme jen na Štěpánku a obhlédnout tratě v okolí chaty pro štafetky.

Původně jsme zvažovali na neděli mapovou fázi na Pecce, ale sněhové podmínky byly parádní, takže jsme i v neděli vyrazili na Jizerku brousit tratě. Celou akci jsme zakončili odpoledním štafetovým minizávodem, který měl  ovšem královskou atmosféru. Vyhrála štafeta Vandas family +

Díky všem za příjemnou atmosféru a příkladný přístup k tréninkům! Budu se těšit na další společnou akci! Fotky najdete tady.

Komentáře

Oblíbené příspěvky