Jsem z toho ....


aneb poznatky posledních dní.
- Pokud dlouho neběháte a vyrazíte na frajerku v barefoot obuvi, budou vás bolet lýtka jako čert.
-  Ofina není to samé jako patka a přidává věk! Druhý den mi to ostatně potvrdila sestřička u doktora, když mi suverénně strčila zdravotní kartu mojí mamky... ještěže ty vlasy dorostou :-)
- Kapela Jelen je naživo geniální! Těším se na podzimní turné k nové desce.
- Marmeládu už jedině s přírodním pektinem a podle receptu marmeládové průkopnice B.Milfaitové. Na chuti i barvě je to znát.

Komentáře

  1. Jani, a jak to teď jde ve škole?
    Mě čeká za necelý měsíc nástup do toho jazykového kurzu a trochu se bojím, abych vůbec prošla tím vstupním testem. Na jaře jsem dostala od Frau Ferstl tunu materiálů a přiznám se, že jsem se vůbec nedokopala k tomu, abych se něco z toho teď učila...je ten vstupní test hodně přísný? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Frau Ferstl dává šanci všem, kteří mají naději složit na konci DSH. V loňském roce jsem z toho taky byla hodně vystresovaná. Pokud mám doporučit nějakou knihu, tak jestli od ní máš takový modrý "sešit", tak z něj nadrtit slovesa s předložkou a zkusit si napsat krátký článek. My loni měli téma Was bringt Studium im Ausland mit? Věř si, dáš to :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Pak se ozvi,mám spoustu materiálů z prvního semestru, které chci poslat dál. Letní kurz je hodně drsný, hodně jsme se učili a člověk z toho byl unavený, ale dalo mi to jazykově zatím úplně nejvíc :-) Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za info! :)
    Modrý sešit mám...asi ho vezmu s sebou do vlaku do Tater a zkusím do toho 8.srpna ještě něco nahonit.:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky