Pívopis duben

Tento měsíc je naše vypitá parta poněkud chudší, ale v podstatě pestřejší. Pavel odjel na 3 týdny pryč, takže jsem 2x sáhla do regálu se ciderem. Exotika taky nebyla taková jako před měsícem. Přesto jsme vypili pár zajímavých kousků. Posuďte sami.



Nejlepší kousek: Paulaner Hefe Weissbier - Naturtrüb (Německo)
Máme rádi pšeničná pivka. Tohle svrchně kvašené začali v pivovaru Paulaner vařit už před 60-ti lety, takže jde o tradiční, prověřenou chuť. Na etiketě najdete, že ho vaří podle nepsaného bavorského zákona o čistotě ( Reinheitsgebot).

Nejspecifičtější chuť: Garage Hard Brew Ginger (Finsko)
Výrazný říz zázvoru s nasládlou chutí. Mě se moc líbí tvar lahve, která by po umytí mohla sloužit i jako designová váza na květinu.

Největší hnus a exotika: Mythos (Kypr)
Exotika budiž. Hnus? A jaký! Po otevření se z láhve linula vůně pavilonu slonů po zavíračce. Koupili jsme 0,33 l velkou láhev, ale i tak nám trvalo více než půl hodinu, zbavit se obsahu (pivo= poklad). Hráli jsme tak hru " na dej si a klidně to dopij". 

Nejhezčí design: Happy Joe (cider, Finsko)
Cider sám o sobě má velmi jemnou perlivou jablečnou chuť, zlatavou barvu a je opravdu dobrý. Věc, která mě na Happy Joeovi oslovila jsou drobné vzkazy pod víčkem. Když jsem na podzim byla týden úplně sama doma (jen s kočkou Hulou), měla jsem tam vzkaz, ať zdravím neznámé lidi. Bylo to opravdu trefné, protože komunikaci jsem dost postrádala. Takže až si budete chtít udělat ve Finsku radost, kupte si Happyho :-).





Komentáře

Oblíbené příspěvky