Máme je!

Uvidíme Ondru a Olleho! Naživo! Dnes jsme konečně objednali vytoužené lístky na biatlonové MS 2015 ve finském Kontiolahti. A díky tomu, že Pája minulý týden sehnal práci, plácli jsme se přes kapsu a koupili lupeny přímo na hlavní tribunu. Jupiou!


Důvody proč jet?
  • Vlajka. V září jsem do přetékajícího kufru přidala českou vlajku s tím, že se třeba bude hodit. A taky že jo. Už se těším až s ní budeme mávat nad hlavou a našinci si půjdou pro medaili!
  • Kdo neskáče není Čech. Na fandění jsem nikdy nebyla. Buď mě to nudilo nebo jsem ohryzávala televizory. Finsko mě naučilo fandit. Je to styl života. Něco o čem si můžete povídat a na co těšíte celý týden. Taky už si ho umím sama užít. Třeba když vedle mě Pája a Jones jeli posledních úsek štafet LOBů minulý týden. Oni s úsměvem a pokřiky makej, makej. Já s jazykem na Lintulautě a zakyselenýma nohama, stejně jsem se snažila přidat... Takže doufám, že s ostatníma čecháčkama našincům vytvoříme v Kontiolahti pořádný kotel a pomůžeme jim zacílit vysoko.
  • Vzdálenost. MS se jede "pouhých " 400 km od našeho bydliště. Už přemýšlíme finsky...Vdyť jsou to jen 4 hodiny cesty!
  • Atmosféra. Biatlon je pro nás výplní víkendových i všedních odpolední. Dáme kávičku, sedneme si na gauč a koukáme, jací výborní sportovci mají na zádech nápis CZE. Ještě nikdy jsme neviděli biatlon on-line. Bude to jízda!
Tak Ondro, Šlézo, Jardo, Michale, Gabčo, Evo, Jitko a Verčo, pořádně trénujte, slibuju, že nás bude slyšet!

Komentáře

Oblíbené příspěvky