Poprvé... 23.-24.4.

V chytrých knížkách píší chytří lidé, že každý by měl posunovat své hranice a neustále zkoušet něco nového. Tak jsem to o tomto dubnovém víkendu zkusila....

Poprvé....
jsem se vydala do Hradčan u Doks na akci pořádanou Geoparkem Ralsko. Jednalo se o společný úklid silnice mezi Hradčany a Hájenkou (1,7 km) v rámci celonárodní akce Ukliďme Česko. Nasbírali jsme asi 70 pytlů odpadků. Mezi nejzajímavější nálezy patřily zánovní boty, poklice k autu, koberec a snad tisíc PET lahví s uškvařenými brouky. Jako odměnu nás čekala prohlídka rybníků s výkladem geologa Dominika, návštěva leteckého hangáru v Hradčanech, kde se natáčel Tmavomodrý svět, a závěrečná žranice u ohniště. Měla jsem z toho dobrý pocit.

Poprvé...
mi upadla krabička na kontrole. Ne, nemohla jsem za to (alespoň doufám). Prostě jsem orazila, krabička spadla na zem a začala se kutálet z kopce dolů. Naštěstí jsem ji po chvilce dohnala, ale závodníci, kteří čekala u stojanu se řezali smíchy. Prý se jim ještě nestalo, aby jim někdo "ukradl" kontrolu. Trať a postupy zde.

Poprvé...
jsem běžela štafety v kategorii H18. Na tréninku jsem plácla, že nemám v neděli s kým běžet oblastní mistrovství štafet a mladí chrastaváci se mě gentlemansky ujali. Vůbec jim nevadilo, že už jsem stará a navíc ženská. Takže jsem si v neděli při 5°C mohla užít krásnou trať z pera mého oblíbeného stavitele Petra Pekky Karvánka. Díky za to!

Tak to byl víkend a'la poprvé. Fotodokumentace najdete tady a náměty k poprvé tady.

Komentáře

Oblíbené příspěvky