Čarodějnice v Trutnově 30.4.-1.5.

První letošní áčka připadly na konec dubna na "čarovný" víkend. Trošku mě to mrzelo, protože jsme byli pozváni na grilovačku s opékáním kůzlete. Bohužel ještě nikdo nevymyslel letax z Harryho Pottera, takže nemůžeme být na více místech zároveň. Po příjezdu do prosluněného Trutnova, na louku plnou skvělých stánků (od prodejců sportovního oblečení po rockovou kavárnu Kafe!Kafka), jsem byla ráda, že jsem, kde jsem :-)


Sobotní klása
V rámci hesla, že zážitky nemusí být příjemné, hlavně když jsou silné, jsem se nahlásila do elity. Parametry 8,4/460 vzbuzovaly můj respekt, ale ze zkušenosti vím, že to dřív nebo později nějak oběhnu. Na trati jsem udělala jen dvě velké chyby na začátku. Jednu proto že jsem byla líná obíhat (nelogické) a podruhé proto, že jsem pronásledovala domnělou soupeřku (srabácké). Každopádně se mi celá trať moc líbila a snad ještě více jsem byla nadšená z toho, že Pájovo chodilo vydrželo a navíc ho doneslo k výbornému výkonu. Postupy.

Čarodějný večer jsme využili společensky ( pálení dřeva u budoucí klubovny), studijně (Pája za rekordní 3 hodiny napsal seminární práci) a rodinně ( pečení buřtů s Kubáty). A nebojte, letos mě ještě na oheň nešoupli :-).

Nedělní middlo (čti mejdlo)
Nahlásila jsem se tentokrát do áček, protože mi to přišlo srandovní. Trénuji mozek tím, že téměř každý víkend beru mapu z jiného fochu ( za poslední tři týdny D21, D21L, H18, D21E, D21A). Celou trať jsem oběhla svižně a příjemně mě překvapilo i zvládnutí těžké pasáže na začátku trati. Stavitel Ňuf nás zkušeně střídavě naháněl a vyháněl ze skalnatého ostrohu. Ke konci už mi začal docházet kyslík a můj mozek byl líný= drobné chybky, ale byl to pro mě nejpovedenější letošní závod a byla jsem moc spokojená. Pája přidal k včerejšímu vítězství druhé místo a prapodivný koberec ve tvaru kosočtverce (naštěstí s pruhy a ne s čárkou) jako cenu. Postupy.

Moc děkuji pořadatelům za příjemný víkend.

ps.: Pokud někde potkáte Kafe!Kafka rozhodně doporučuji tvarohový dort s ovocem nebo ten čokoládový. 

ps. ps: Fotka od Kadeho.

Komentáře

Oblíbené příspěvky