Ohlédnutí za svátky

Poprvé jsme s Pájou trávili Vánoce společně v útulné krabičce od sirek jeho rodičů v Hradci Králové. Před samotnými svátky jsme ještě absolvovali oddílovou besídku, Drábkovi Tři mušketýry (kteří nás drobet zklamali), hradecký vánoční stromeček ( kdy byl malý Honzík "Ježíšek" Tihon ještě u mamky), poprvé se mi povedlo kynuté těsto při přípravě švédských kanelbullar a pak konečně Štědrý den. Probíhal úplně jinak než u nás doma, ale moc se mi líbil. Stihli jsme si s Pájou zaběhat, navštívili jsme babičky i tetu, která slavila svátek. Večer jsme pod stromečkem objevili spoustu úžasných dárečků. poseděli jsme u hořícího krbu... pohoda.

A cože nám Ježíšek naježil?
České panenské oleje Agro El ( u mě vede dýňový, tmavý a chutný)
Bednička ke krbu plná naštípaných třísek
Salátové misky z palmového dřeva
Lístky do Národního divadla
Žehlící prkno a vál na pečení (hurá)

Na Boží hod mě Pája ukecal k účasti na Vánočním slávistickém laufu z Borohrádku do Hradce Králové. Uf, 25 km po plochých hradeckých lesích mě vyčerpalo a tak bylo štěstí, že odpoledne nás čekalo jen příjemné rodinné posezení a spousta jídla. Taky jsme trošku zavzpomínali na na náš au-pair rok, když jsme hlídali malého Edíka. Na Štěpána už jsme se přesunuli do Chrastavy a slavili s mou rodinou. Odpoledne jsme zakončili hraním Česka s dědou a krátkou procházkou s psíky. Sakumprásk, letošní svátky byly klidné a milé. Děkuji za to! :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky