Čtenářská výzva 2016

Ještě nikdy jsem do žádné výzvy nešla. Proč taky?! Když něco chci dělat, tak to dělám a nepotřebuji k tomu žádné tlaky. Už vůbec ne ty z internetu.
Po Novém roce mi ovšem na e-mailu přistála tahle Čtenářská výzva 2016 od Dobrých knih. Úkolem je v průběhu roku 2016 přečíst celkem dvacet knih s určitým námětem. To mě nadchlo. V uplynulém roce jsem nečetla tolik, kolik bych ráda. Často už mi docházela inspirace, co zrovna teď číst. Úkoly z výzvy mě snad trochu postrčí, takže proč ne. 

A jaké, že čtenářské úkoly mě v roce 2016 čekají?



1.      Kniha začínající stejným písmenem jako tvé křestní jméno
2.      Kniha poprvé vydaná v roce 2016
3.      Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih na DK
4.      Kniha napsaná nebo inspirovaná skutečností
5.      Kniha, která byla přeložena do angličtiny
6.      Kniha, která má méně než 200 stran
7.      Kniha, která byla zfilmovaná
8.      Kniha, která má více než 400 stran
9.      Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele)
10.  Kniha povídek
11.  Kniha od českého autora
12.  Kniha od autora píšícího pod pseudonymem
13.  Kniha autora oceněného Nobelovou cenou
14.  Kniha přečtená za jediný den
15.  Kniha s číslem v názvu
16.  Oblíbená kniha tvého dětství
17.  Kniha doporučená kamarádem
18.  Kniha o přátelství
19. Populárně naučná kniha
20. Kniha od autora mladšího 30 let

Průběžně tady budu informovat, jak to jde :-).

Photo: Pinterest

Komentáře

  1. To je pěkný! Viděla jsem někde tuhle podobnou výzvu asi pro 50 knih, což mi přišlo dost drsné, ale těchto 18 je tak akorát. Možná se k výzvě přidám.:)
    Jak pokračuje studium v Žitavě? Jaké je zkouškové? Ahoj, Verča

    OdpovědětVymazat
  2. Chci trošku podpořit svoje čtenářské schopnosti a najít si na čtení čas. Tohle by mohlo pomoct :-). Zkouškové máme až za 3 týdny. Trvá celý únor (zkoušky si nezapisujeme, na oboru je nás 20, takže nám je plánuje studijní). Celý březen je pak volno. Určitě se ozvi na konci února, ráda poreferuju :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky