Společná cesta k přírodním vědám, camp 21.-25.7.

Do téhle aktivity mě uvrtal Tom Špinka a jsem mu za tu skutečnost moc vděčná. Šlo o společný projekt města Turnov a německého souměstí Ottendorf Společná cesta k přírodním vědám, financovaný z peněz EU. Na akci jsem opět jela jako animátor aktivit, tentokrát pro trochu jiné dárečky... 
Pro německé děti šlo o školní výlet, neboť v zemi fotbalových mistrů světa ještě vládne školní rok. Naše děti to měly jako bezplatnou pětidenní rekreaci. Bohužel se moc nedařil nábor a tak nám dojela z turnovské chlapajdy zásilka největších dárečků, které podle slov učitelek nechtěli doma rodiče, tak je šoupli k nám. 

Upřímně, je to opravdu jiné, starat se o malé sportovce a tyto "obyčejné" děti. Když už se mi ale povedlo vymyslet aktivitu, která je bavila ( hra Filmový festival v Karlových Varech, Znělky, Stínové divadlo...), stálo to za to. Děcka uměla krásně hrát na nástroje a zpívat (Cestu od Kluse, Green Day, Aviciiho, Adele...). Byl to zajímavý týden, kdy jsem se naučila, že ne všichni potřebují k životu aktivní pohyb a že i táborák s kytarou může být úžasný zážitek. Tome, díky!

Komentáře

Oblíbené příspěvky