Vánoční svátky 24.-26.12.

Svátky klidu. U nás? Nikdy to tak nebylo, ale když o tom tak přemýšlím naše věčné dohady by mi snad i chyběly :). Letos na nás nevyšel děda ( po smrti babičky si ho na Štědrý den střídáme s bratránky), což byla škoda. S ním jsou sváteční chvíle ještě o něco veselejší a milejší. Odpoledne jsem tradičně zašla do lesa s výslužkou pro lesní tvory (jablka, kaštany), dříve jsme chodily všichni čtyři, dnes jen já s naší psí babičkou. 
Večer nás čekal propečený kapřík, hrášková polévka a kapří kousky v aspiku jako předkrm. Pak nadílka, letos jsem asi zase nezlobila protože krom obvyklé mnou nedočkavě očekáváné kupy knih jsem tam našla i svůj vlastní šicí stroj.
Děda dorazil na Boží hod Vánoční a dokonce jsme si společně zahráli Česko. No a na Štěpána nás čekala ještě kachnička z vlastního chovu se zelím a knedlíkem u babičky v Osečné.  Večer dorazil do Chrastavy i Pája, pod stromkem našel snow-kiting kurz a já fotoaparát. Jupiou!

Komentáře

Oblíbené příspěvky