Školení trenérstva Janov nad Nisou 13.-14.12.

Když už jsem vyfasovala skupinku nadějných a talentovaných z našeho oddílu, rozhodla jsem se načerpat trochu inspirace a teoretických poznatků na školení trenérů v Janově. Jednak to mám za humny a druhak Pája si alespoň zaběžkuje a já budu mít výmluvu, proč se s jazykem na vestě neplácat za ním :).
V pátek večer školení započal Radovan, pro nás jako trenéry žactva a dorostu s poněkud těžším tématem, ale zajímavé. Obzvlášť to, jak se mění názory na poměr dráha : les (hurá!). My jsme po jeho přednášce odfrčeli domů a dobře jsme udělali, ostatní v sobotu vypadali opravdu značně znaveně :).
Další den nás čekal maraton zkušenostmi a inspirací nabitých přednášek (Marcela K.- Žactvo a výběr VČO, Fíla Stárek- Přechod do dorostu, Píchal- Technika mapy, Pekka Stavba tratí žactva a nakonec Potštejňák a ohlédnutí za jeho dosavadní trenérskou kariérou). Osobně se mi nejvíce líbilo povídání Pekky a jeho fiktivní výsledky z OŽ v Horní Dolní ( D12 1.Zkušená, 2. Snaživá, 3. Namakaná,.....10. Osamělá) a Píchal se svým papírkem plným poznámek, které však opravdu stály za to!!
Krom přínosných povídání jsem měla ohromnou radost ze setkání se známými tvářemi ( Picánek, Wolfík, Maky, Eva K., Pavluška, Pekka....).

Tož svěřenci, těšte se :p !

Komentáře

Oblíbené příspěvky