Akáda 8.-16.8.

Jednou z mnoha podařených akcí letošního léta se pro mě stalo akademické mistrovství světa a zejména přidružená o-academy, kde jsem měla tu čest působit jako trenér. Nadšení našeho českého dorostu pro orienťák je opravdu veliké a je jen na nás, jestli jim budeme umět pomoci na jejich cestě sportovním životem..
Zatímco se Pája soustředil na výkony na AMS (20.klasika, 13.sprint), já jsem se starala o padesátihlavé stádo mladých českých nadějí. Krom běžeckých tréninků ( KO sprint, moje oblíbené cik-caky nebo prestižní utkání 5 kontinentů) jsme zvládli i 3 přednášky. Jednu vedl nor Øystein Kvaal Østerbø a my jsme mohli slyšet, jak trénuje skvělý OB-sprinter a LOBař. Další nám připravil Baptiste Rollier, který mluvil o loňské sezóně a taky o tom, jak to chodí ve Švýcarsku a jejich repre výběru. Záštitu nad celým projektem akademie vzal na sebe Olaf a po celou dobu, kdy byl přítomen předával svoje zkušenosti. My jako zbytek trenérstva ( Jarka Janošíková, Lenka Knapová, Ája Neradová, Tomis Novotný a moje maličkost) jsme svěřence zaměstnávali i dalšími kolektivními aktivitami, fandili s nimi českému výběru na AMS a taky trošku pořádali.

Každý účastník tohoto kempu si mohl užít a nasát atmosféru velkých závodů. Snad je to bude celou zimu hnát a motivovat k přípravě na další sezónu s naším krásným lesním sportem! :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky