Návštěva Lucy Ústí nad Labem 8.2.

O víkendu jsem konečně dostála svého slibu a vyrazila do Ústí n.L. navštívit paní doktorku Lucy. Jela jsem tam už v pátek podvečer, cestu vlakem mi zpestřoval jeden bezdomovec bez lístku a dvě romské slečny, které řešily počet čárek na těhotenském testu. Konec no...
Krom návštěvy jsem měla v plánu turistiku po Solné stezce. Prvním zajímavou chvílí dne byla jízda MHD do Hostovic, kde jsem během 10 minut byla svědkem 3 pokut od revizora. Z Hostovic, kam jsem se nablížila, jsem vyrazila na kešku "Lesní knihovna", což byl to obrovský sud, ve kterém se směňují knížky. Sama jsem do lesa táhla hned 4, tak mě trochu mrzel aktuální obsah keše- 4 dětská leporela, 3 prastaré odrbané romány a pár anglických paperbooků.

Pak už jsem se přes les vydala na červenou turistickou, kudy kdysi vedla do severozápadních Čech solná stezka. Směřovala jsem na výletní centrum Větruši, krátce jsem ještě zastavila na Humboldtově vyhlídce, která ovšem dost zklamala. Jen rozbitá lavička a za zády obří RD nějakých "chudáků". Na Větruši jsem se pokochala skvostným pohledem na celé město a Mariánskou stěnu. Taky jsem se prošla bludištěm a seběhla na středověké popraviště. Posledním místem, které jsem navštívila bylo Muzeum civilní obrany. Nejsem zrovna milovník vojenské techniky a objektů, ale prohlídka byla docela zajímavá a průvodce zapálený. Pokud pojedete okolo a budete mít trochu času, zajděte tam. Stojí to za to.

Trasa
Hostovice- Jasan Břek- Soudný vrch- Humboldtova vyhlídka- Větruše- Muzeum civilní obrany

Večer jsme s Lucy fandily biatlonu a výkon Jardy Soukupa mile překvapil, naopak líto nám bylo Nikoly Sudové. Přeci jen by se za ten výkon na své 4.olympiádě zasloužila nakouknout do finále.

Komentáře

Oblíbené příspěvky