Chrastava 24.-28.10.

Konečně jsem se po měsíci a půl dostala domů, krom toho, že už jsem zase mobilní, oficiálně o rok starší, jsme byli i volit. Taťka to samou občanskou angažovaností nemohl vydržet a proto jsme na startovní čáře před volební místnosti podupávali už ve 13:59. Sportovec se v něm nezapře, vhodil obálku jako první, ikdyž mu na záda dýchala jakási důchodkyně. Gratuluji tatínku:)!
O víkendu jsem vyrazila na ještědské oblasťáky.

V sobotu jsme zamířili do Sosnové, kde BORáci na nové mapě Mnich roznášeli zamotaný middle. Trať se mi líbila. Skalky se vyskytovaly jen v západní části mapy, ale moje kategorie je prolezla snad opravdu všechny. Skončila jsem druhá za Bóďou Heczkovou, ale získala jsem i pár skalpů trénujících holek- paráda. Po závodě jsem ještě asistovala při vyhlášení chrastavského přeboru, který se letos nesl v duchu Ferdy Mravence.

Nedělní závod probíhal z mé strany za neustálého zívání, protože se posunul čas. Nevím jak vám, ale mě to každoročně rozhodí kramle, už by to měli zrušit. Závod, který přímo v České Lípě pořádal dorost SCM, byl fajn. Od terénu jsem moc nečekala a tak mě velmi překvapila pěkná, zábavná stavba trati. Zpočátku skalky, poté dlouhý postup do kopců a zase dlouhý přes bažinu zpět. Trochu jsem ho nezvládla a tak mi Pipča napařila 45 vteřin a zase jsem byla druhá.
   
Večer jsem se přesunula s chrastavákama a Panchym na Ájinu chaloupku. Aktualizovali jsme jméno jejich psíka z Bobeše na Babiše, popili, poseděli, párkrát vyhodili pojistky, spálili prodlužku... co vám budu povídat. Příjemný večer :-).

A státní svátek? To jsme vyjeli do Jizerek dobývat kešku ve Valhale. Je to říční kamenný systém tvořící jeskyni. My jsme s tam holkama vyslaly kluky, seděly na šutru, drbaly a čekaly až zase vylezou. Po hodině vypluli s čelovkou na hlavě, zablácení, mokří ale spokojení. Všichni vyrazili na sváteční oběd, jen my s Panchym jsme popojeli o kousek dál vykoumat cestu na letošní oddílovou bojovku. Odpolko jsme se alespoň zastavili na jedno na Boučkově statku, kde si mě vyzvedlo rodičovstvo. Suma sumárum příjemných pár dní na severu ;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky