Pěna zářijových dní

Poslední týdny jsem proležela nad hordou německého učiva, anžto jsem tento týden psala písemnou část německé zkoušky DSH. Díky ní může zahraniční element (já) studovat v Německu. Na žádné závody jsme nejeli, přesto jsme ve volných chvilkách absolvovali spoustu zajímavých aktivit.....

Na konci srpna jsme společně marodili na chatě. Měli jsme spoustu výletnických plánů, ale nakonec jsme si jen hověli v hamace a doplazili se do Kamínku na skvělou večeři. Gnochi con pollo + vepřová líčka na červeném vínu. Mňam. Odpočinek je taky umění. A při běhu z chalupy na autobus se nám povedlo v koupeném BIO mléce udělat máslo :-).

Začali jsme každou středu pravidelně chodit na chrastavský trenál. Vždycky na hoďku vybíháme do okolí na společný běhopokec (tento týden obzvlášť vypečený, běželi jsme na Ovčí horu, nejvyšší kopec v okolí, prý příprava na MČR...no nevim). A pak se mordujeme v tělocvičně s posilováním a fotbálkem. Máme na něj takový supr molitanový míč, takže už umím hlavičku.

První zářijový víkend jsme si užili na svatbě Ájíka a Honzy. Bylo to moc hezké. Nádherné místo - hájenka na Pekle. Výborná kapela se zpěvačkou, která měla hlas jako zvon - Stratos Band. Skvělé jídlo. Parádní večírek. Díky, že jsme tam mohli být s Vámi!

Oba se věnujeme svým novým miláčkům. Pája svému silničnímu kolesu a já Rangovi. Ano, vždycky jsem chtěla mít bavoráka. Teď si mi to splnilo. Doma nám už dva měsíce pobíhá bavorský barvář Rango

PS.: A v Německu už mi chybí jen ústní část zkoušky DSH. Držte palce! :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky