Silvestrovská apalucha 28.12.-2.1. aneb sjezd do roku 2014

Ano! My jsme opravdu objevili sníh a mohli jsme si na něm zablbnout ještě ve starém roce. Letos jsem po dlouhé době trávila silvestr u nás na chalupě. Rodiče byli v práci, lyžařům z druhé půlky chatu nepřály sněhové podmínky a tak jsme na chaloupce mohli být jen a jen my. Trochu jsem to předimenzovala (20 ks + pes), ale vlezli jsme se a o to větší zábava to byla :).

Na vršcích hor byla ještě trocha sněhu a tak skalní příznivci (Alda, Pája, Kaďák) vyráželi brousit skluznice. My ostatní jsme hlavně výletili po okolí a užívali kamen s tou nejlepší TV na světě- ohněm. Na silvestra jsme všichni společně vyrazili pekáčovat na Dvoračky. Odpolko už jsme rozjeli chlebíčkovou manufaktoru, já jsem roznesla krátký micro-OB po chalupě a večer jsme ještě dali licitaci Ještědské oblasti vs.Zbytek světa, kde Ještědi slavně vyhráli.
Bylo to moc fajn a já celé naší partě přeji:

Pohodový rok 2014 plný šťavnatých zážitků, zábavy a dobré nálady!
foto Kade

Komentáře

Oblíbené příspěvky