...hotovo!

Moje první (a asi i poslední) online výzva je za mnou. Za uplynulý rok jsem přečetla celých 20 knih podle Čtenářské výzvy 2016. Během roku jsem i trochu podváděla a četla jiné knihy, i tak se mi podařilo celou eskapádu dokončit již nyní na konci prosince.

Pozitivně hodnotím to, že jsem se tak dostala ke knihám, na které bych jinak asi nesáhla, nebo bych je měla na vždy v kolonce chci si přečíst. 
Po několika měsících mě ale nebavilo, řídit se vždy jen zveřejněným seznamem. 

Celkově musím říct, že jsem ráda, že od nynějška si už zase mohu vybírat knihy podle chuti, intuice a obalu, což dělám asi nejčastěji :-).

A co všechno jsem v rámci čtenářské výzvy přečetla?

  • Kniha začínající stejným písmenem jako mé křestní jméno- Sylva Lauerová: Jumaroro (*****)
  • Kniha poprvé vydaná v roce 2016- Robert Fulghum: Poprask v sýrové uličce (****)
  • Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih- Jojo Moyes: Než jsem tě poznala (*****)
  • Kniha napsaná nebo inspirovaná skutečností- Jiří Hanibal: Kat Lidumil (**)
  • Kniha, která byla přeložena do angličtiny- Fredrik Backman: Muž jménem Ove (*****)
  • Kniha, která má méně než 200 stran- O.R.Melling: Druidova píseň (***)
  • Kniha, která byla zfilmovaná- Peter Mayle: Dobrý ročník (****)
  • Kniha, která má více než 400 stran- Kate Morton: Dům u jezera (**)
  • Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele): Blanka Milfaitová. Příběh opravdové vášně (***)
  • Kniha povídek: Renáta Fučíková: Praha v srdci (**)
  • Kniha od českého autora- Jiří Hájíček: Rybí krev (****)
  • Kniha od autora píšícího pod pseudonymem- Madeleine Brent: Ostříží panství (***)
  • Kniha od autora oceněného Nobelovou cenou- G. B. Shaw: Pygmalion (****)
  • Kniha přečtená za jediný den- Barbara Wood: Strážkyně tajemství (**)
  • Kniha s číslem v názvu- 100 dní štěstí (****)
  • Oblíbená kniha mého dětství- Rolf Harris: Skutečné příběhy z říše zvířat (**)
  • Kniha doporučená kamarádem- Jo Nesbo: Netopýr (***)
  • Kniha o přátelství- Jonas Jonasson: Analfabetka, která uměla počítat (***)
  • Populárně naučná kniha- Giulia Enders: Střevo není tabu (****)
  • Kniha od autora mladšího 30 let- Ladislav Zibura: 40 dní pěšky do Jeruzaléma (****)
Zdroj: pinterest
Hodnocení ***** paráda, ráda si přečtu znovu, * nuda, nikdy více.

Komentáře

Oblíbené příspěvky