PP 2016: Malá Skála

Tradiční závody Pěkné prázdniny v Českém ráji byly opět prioritní akcí mých prázdnin. Úžasná skalní města s úzkými průchody, skvělá organizace a nejlepší orienťácká letní PPárty. Nestačí Vám to jako důvody? Tak čtěte dál.


-TRATĚ-
Podruhé jsem zvolila kategorii D21UL (delší trať s upravenou mapou) a jsem tomu moc ráda. V první etapě to byl ještě čajíček, chyběly jen cesty a paseky. Ve druhé zmizela i voda a v poslední došlo na slova Zuzky Hermanky, že by nás měli poslat na mapu bez vrstevnic. Měli jsme to tak jen na určitých výřezech mapy, ale i tak to pobavilo. Sice jsem na 3,5 km strávila 57 minut, ale vzhledem k tomu, co jsem za posledních 24 hodinách před tím zvládla, jsem byla spokojená. Jen je škoda, že každým rokem tuto kategorii běhá méně závodnic. Letos jsem ji dokončila sama.

-TERÉN-
Božský. Dnes jsem na Kalichu 10 minut hledala kontrolu jen proto, že byla vertikálně o několik metrů výše a zespodu nešla vidět. Dalo se tam dostat procpáním 30-ti centimetrovým průchodem do kopce, slaněním nebo dlouhou obíhačkou. 
Zase jsem si tak zopakovala, proč dělám tenhle sport (další důvody vyjmenovává na webu o-news BéBé).

-ZÁŽITKY-
Letos jich bylo hned několik. Výborné hamburgry v Pivovaru Malá Skála, kde bych mohla ochutnat snad celý jídelní lístek. Beach volejbal na Žluté plovárně, kde za hodinu našeho plácání do mičudy nechtěli žádné peníze za odnesený písek (pronájem hřiště). Testovací jízda elektromobilem s automatickou převodovkou, který jsem nenabořila. Plavání na jezu. Vegetariánská sekaná. Píchač....

-PP PÁRTY-
Celá naše parta prokázala vytrvalost, protože jsme přetrpěli až do půlnoci pozvanou kapelu tří staříků, která se bohužel minuli žánrem. Hity jako je Želva od Olympiku nebo ploužáky 60.let se prostě moc neujaly. Od půlnoci se vše vrátilo do normálních kolejí a gumové skákací míče, nasmažené řízky od pořadatelů a matrace na skákání tomu přidaly grády.


Díky TURnováci za další krásný ročník!


Komentáře

Oblíbené příspěvky