MČR KT Hojná Voda 25.-26.6.

Poslední velké závody jarní sezóny v Novohradských horách, kde jsem ještě nikdy nebyla. Třešnička na dortu. Terén, který si pro nás pragováci přichystali byl úžasný. Obrovské kamenné bloky, těžká podložka, místy bažinky. Krása. Jsem ráda, že v poslední době jsou MČR v nádherných a často nových terénech. Jak se nám dařilo?

V sobotu jsme oba postoupili do Áčka. U Páji šlo o takovou formalitku, ale můj případ mi dodnes nejde do hlavy. Už na jedničce jsem nepochopila porosty, zasekla jsem se před hustníkem s minipasekou, která v mapě nebyla. Na 4. kontrole jsem nechala téměř 4 minuty a následně šla frustrovaná do kopce pěšourem. Pak jsem pár kontrol nalezla bez obtíží, ale rozhodně to nebylo TOP. Poslední hřebíček do rakve přišel u 12. kontroly, kolem které jsem proběhla... do cíle jsem se ploužila a tak mě opravdu překvapilo, že to letos (poprvé v dospělých) klaplo.

Odpoledne jsme strávili průzkumem blízkých rybníků, nádrží a obdivováním krásné přírody. Určitě tu nejsme naposledy :-). Mě se v noci nedařilo moc spát, takže v neděli jsem byla jako praštěná palicí. Závod jsem nějak odklopýtala a hodně mě mrzelo, že jsem se moc nesoustředila. Za posledních 14 dnů jsem byla běhat dvakrát, takže i fyzicky už to byl strop. Chyby se vršily a já jsem sotva obhájila čest a nebyla úplně poslední. Jak běhá "křeček" v kolečku můžete mrknout tady (kontrola č.4).

Úžasný závod předvedl Pája. Díky vyrovnanému výkonu se stál pro letošek králem krátké trati (tracking zde, rozbor od Roumana tady). Dokázal tak, že nominační závody ve Švédsku opravdu nebyly náhoda a že i on závody pod tlakem zvládá. Jsem na něj pyšná :-). Stejně jako zbytek rodiny, doma nás totiž po příjezdu čekala skoro slavobrána...

Díky PGP za skvělé MČR, které opravdu prověřilo naše orientační schopnosti!!!
Fotky: Kade, Anna Auermüllerová a vlastní

Komentáře

Oblíbené příspěvky