Záříjové memories

Už jsem dlouho nenašla chuť na sepsání nějakého toho reportu, takže hurá napravit to :). Konec srpna jsem strávila velmi příjemně- na oddílovém soustředění. Původně jsem se toho docela bála, neboť za celé prázdniny jsem byla běhat jen jednou, ale úžasný klídek a mapy v okolí chaty Barborka vynahradily hektolitry potu a bolavé svaly. Krom těžkých terénů určitě doporučuji i místní kuchyni, takhle dobře nám nevařili už dlouho.


První záříjový týden jsme konečně vyrazili do Krkonoš na chalupu. Měli jsme velkolepé plány, ale počasí nám bohužel moc nepřálo. Na druhou stranu i lenošení u teplých kamen má něco do sebe. Přesto jsme s Maky vyrazili na laufík do Polska. No řeknu vám že polské značení nic moc. Asi hodinu a půl jsme běhaly nazdařbůh kopcema, ale nakonec jsme se našly na chalupě Szrenica. Mlha před náma i za náma. Taky jsme společně vyrazili do Peci pod Sněžkou a poslední večer došlo i na tradiční bobování na trávě. Spokojenost.

O víkendu nás čekaly štafety, sice bez vavřínů ale obstáli jsme dobře. PHK borci vyběhli na MČR čtyři štafety, my ženy jsme vyválčili dvě. Pár dní jsme taky strávili v Chrastavě. Opravili jsme naší psince boudu ( má teď plovoucí podlahu i s otiskem pacek), potrénovali na kamenitý víkend (středeční výjezd na Kančí zoubek), v největším nečase jeli za babičkou do Osečné po nové cyklostezce a v pátek jsme se (už v Hradci ) nadlábli na rodinné oslavě.

Áčka na Kokoříně nám zase daly program na víkend. Na sobotní klasice došlo k historickému okamžiku, Pája se nedostal na bednu (5.) a já jo- vyhrála jsem D21A. Po svém trénování-netrénování to bylo pro mě příjemné překvapení. V neděli jsem přidala ještě druhé místo a všichni se mě už ptali jak to vidím s klasikou... Tuhle otázku jsem vyřešila včera na výjezdu. V půlce trati jsem zakopla o starou oplocenku a narazila si koleno. Bolelo to jako čert, ale dnes už můžu aspoň chodit :). A toť vše k naším záříjovým zážitkům.

PS.: Až budete někdy v Hradci Králové vřele doporučujeme podnik Pivovarská Brána. Úžasné prvorepublikové prostředí, několik druhů točených piv z minipivovarů a vynikající kuchyně. Objeveno náhodou, ale je to fakt pecka!

Komentáře

Oblíbené příspěvky