Velikonoční Kanada 29.3.-1.4.



Jako každý rok i letos jsme se těšili na velikonoční soustředění. Předpověď na víkend moc příznivá nebyla, ale to nás neodradilo a v pátek ráno jsme se prehistorickou karosou vydali do Kunžaku, kde jsme byli ubytováni v Centru Česká Kanada


Na první dva tréninky sněžilo. Ráno jsme absolvovali sudou-lichou, kterou jsem běžela s Jančou S. a po dlouhé době jsme si mohly pořádně pokecat. Odpolko jsme vyjeli na shluky, přestávalo chumelit a chvilkami nás poškemralo po tvářích i slunko. Mně osobně mapa a trať nestačila, takže jsem z ní na 15 minut vyběhla objevovat panenskou krásu České Kanady. 

Sobotní tréninkové dávky jsme začali na okruzích na Zvůli. Byly moc hezky postavené, ale naštěstí se neměřili. Sníh nám zatím dosahoval jen po holeně. Na odpolední fázi jsme vyjeli do kopcovitého terénu západně od ubytování. Byla to měřená midla od "mamky". Poprvé jsem se neztratila a krom Denči se přede mě žádná jiná běhna nedostala ( ale zezadu mi na záda dýchala stále ještě žákyně Barča). Jediní dva ,,flákači", kteří se nezúčastnili programu byl Ňuf s Pájou. Prý pobíhali někde u Horažďovic.

Nedělní ráno nás přivítalo hustým chumelením a bílou 20 cm vysokou nadílkou. Plánovaná klasika se odvolala a my jsme mohli namoženým tělům nechat čas na relaxaci. Odpolko nám Němý Panchy (příslušník kmene OK 99 HK, který ochraptěl) postavil alespoň zkrácenou, kterou jsme po kolena ve sněhu absolvovali. Večer jsme seděli nad svařákem v hospodě, koukali na romantickou Ladovskou zimu za oknem a bylo nám všem hezky. Tedy do té doby než udeřila půlnoc a lační kolednici využili české tradice- jali se nás omlazovat.

Ráno kluci pokračovali v omlazování, na pokoji se nám vystřídala hromada malých i velkých koledníků, ze stolku zmizely veškeré perníky, vajíčka a jiné dobroty. Dopoledne jsme kromě Velikonoc slavili i první letošní odběhlé štafety. Vyhrál Pája s Mišákem a malým Matějem. Můj tým (Kava, Tomach, moje maličkost) hlídal výsledkovou listinu z opačné strany, neboť jsem opět zaperlila a spolu s Kájou Růžičkou na prvním úseku nechala minimálně 15minut :).

Pokud se budete chtít pokochat sněhovou nadílkou a námi, můžete zabloudit ke Kademu nebo na moje sandálkaří stránky. Mějte se!



Komentáře

Oblíbené příspěvky