MČR klasika Skřítek 26.-27.9.

Klasika je mým nejoblíbenějším MČR. Sice vždy předznamenává blížící se konec sezóny ale je tak dlouhá, že si člověk může dovolit chyby. Taky mám ráda podzim, hory a objevování nových částí naší vlasti. To vše v Jeseníkách klaplo.

Cesta na závody hradeckým busem byla luxusní, každý jsme měli k dispozici minimálně jednu dvousedačku. Pohodička. Sobotní semifinále mě svou stavbou moc nenadchlo. Udělala jsem velkou chybu na konci dlouhého postupu, který jsem šla odvážně přes údolí. Podruhé jsem to šla po cestě a bylo to děsný. Plíce si stěžovaly, nohy bolely. Nemám ráda, když obíhám a navíc to šlo jít traverzem....

Odpoledne nás Pájovi rodiče pozvali na válení do lázní Losiny. Mělo to jen malý háček a to, že ani jeden z nás neměl plavky (v sauně je přeci nepotřebujeme, ne?). Paní z recepce nás po zaplacení vstupu okamžitě vyexpedovala do blízkého obchůdku. Za půlhodinu jsme vycházeli o 1000 Kč chudší s látkou o velikosti utěrky v podpaží... A co ty Lázně? No popravdě mi přišly trochu studené, ale sauna world byl dobrý. Ikdyž ve finské sauně jste nemohli polívat kamínka. 
V neděli jsem válčila v kategorie Bé. Měli jsme vážně hezkou trať, chvála pořadatelům. Celou dobu se mi běželo krásně (možná ty nové plavky?). Při seběhu k cíli jsem se vyškolila jako už dlouho ne. Zachránil mě až jistý veterán, který se zeptal jestli nepotřebuji poradit. Hlavně, že jsem ta trenéérka dorostu, mohli by mě to ti moji svěřenci učit ( Barča stříbro, Šimon bramborový bronz, Koště v desítce). No a po závodě už jen sledování těch nejlepších. Pája zahájil sbírku medailí pro naše nové bydlisko v Chrastavě bronzem! Smekám.

Fotky: Kade, František od pořadatelů, mapy z obpostupy.cz

Komentáře

Oblíbené příspěvky