Škola i OB sezóna klepou na dveře 17.2.- 1.3. 2014

Po pár týdnech odmlky zase píše pár postřehů z našeho života. Bohužel začala škola, bohudík by to pro nás s Juniorem měl být poslední semestr v Brně. Co pak? Nějaké nápady už jsou, ale jak to bude zatím nelze s jistotou říct :-). Zpátky do přítomnosti...
Hned v pondělí po příjezdu ze šumavských luhů a hájů nám začal (snad) poslední semestr na brněnské Masarykově univerzitě. S tím souvisí krom veselých věcí i bakalářka a státnice (uff). Práci jsem toto úterý poslala komplet na zhodnocení školiteli, zatím žiju v bláhové domněnce, že je to fajn, pač se neozval :-). Pája začal srdnatě bojovat se statistikou, já začala docházet v Hradci Králové do účetní firmy na stáž, ohodnocení za to sice nemám, ale snad mi to jednou pomůže najít práci.

Krom práce stále pobíhám s dorostenci v okolí Hradce, což je supr. Za 3 týdny máme první společné mapové soustředění v okolí Lesního hotelu, jsem zvědavá, jak se přes zimu zlepšili. Pro inspiraci jsem zajela na soustředění ještědského SCM na Brada, které (skvěle) vedl Honza Picek. Sobotní dopoledne nás vyhnali na přespolák a paměťák. Čekalo nás celkem 5 okruhů a byla to opravdu fuška. Štěstím pro mě bylo, že Honza Šmaus neměl čip, takže jsem mu ho půjčila a nemusela se tak chlubit svým výkonem. Odpoledne jsme vyzkoušeli kombotech a sprintík, který jsem zazdila a dostala od svého milého krásných 9 minut na 1,6km. Hmm, to jsem zvědavá co na jaře budu v lese předvádět....

Na soustředění jsme dovezli ještědským dorostencům nové dresy od firmy SYNYT. Teď jednáme s panem Čermákem o špéco oddílových podkolenkách pro OK 99. Těšte se na sezónu, snad v nich vyběhneme :-). Cestou ze Solnice, kde firma sídlí jsme posbírali i pár kešek. Ta nejhezčí nás zavedla k rybárně v Lípě nad Orlicí, kde chovají prasátka Mangalica, pštrosy, muflony a krocany. K obědu si tu můžete ulovit pstruha, kapra nebo parmu a oni vám ji upečou. Na to se chystáme příště :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky